Profită de un excelent program de fidelizare
Căutare

Reclamație

Cum se procedează?

La primirea comenzii, te rugăm să verifici integritatea ambalajului. Dacă este deteriorat, depune reclamație direct la firma de transport. Acasă, verifică cu atenție coletul (cantitatea, dacă este în regulă, dacă materialul este corect și eventuale defecte ale materialului). Dacă descoperi vreo problemă, te rugăm să ne scrii mai întâi la info@bubulakovo.sk (nu întotdeauna putem răspunde la apeluri). Descrie-ne problema și nu uita să atașezi o fotografie. Vom răspunde în cel mult 48 de ore.

Reclamație sau reziliere a contractului?

Materialele textile sunt tăiate conform cererii, deci nu este posibilă retragerea din contract fără a indica un motiv. Se poate depune doar reclamație - gaură în material, defect de imprimare, altă cantitate... Nu este posibilă rezilierea din motive precum nemulțumirea de nuanță, dimensiunea modelului, etc.

Dacă găsești vreo gaură în material, imprimare incorectă etc., este un caz pentru reclamație. Te rugăm să ne trimiți fotografia problemei prin e-mail. Ne străduim să rezolvăm toate reclamațiile în satisfacția clientului prin schimbul de produse, rambursarea banilor sau acordare de reduceri.

Întrucât produsele ajung la noi de la producător în cantități de câteva tone și sunt prelucrate ulterior, este posibil să trecem cu vederea eventualele erori de imprimare sau ale materialului. Ne străduim și facem tot posibilul pentru a evita acest lucru, dar suntem totuși oameni și noi. Vă rugăm să fiți înțelegători. Cu siguranță vom rezolva totul în favoarea ta.

Panglicile, curelele, elasticele sunt adesea furnizate tăiate în segmente. Ne străduim să le trimitem fără tăietură, dintr-o singură bucată, dar nu întotdeauna acest lucru este posibil. Materialele trebuie întotdeauna spălate înainte de a fi utilizate. La prima spălare, ele pot păta. Trebuie luată în considerare și intrarea la apă materialului.

Ne străduim întotdeauna să tăiem materialul murdar dincolo de cantitatea comandată. Petele mici care se pot spăla nu constituie obiectul reclamației.

Textul integral al Regulamentului de reclamații poate fi găsit în Termeni și condiții generale.

 

 

E-mail